המערכת הזוגית על פי הנ ומרולוגיה הקבלית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


המערכת הזוגית על פי הנ ומרולוגיה הקבלית

פורסם בתאריך 09/08/2011 ע"י נ יר גוטליב בקטגוריה נ ומרולוגיה | צפיות: 1993 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: נ ומרולוגיה, נ ומרולוג, נ יר גוטליב, נ ומרולוגיה קבלית, קורס נ ומרולוגיה, קורס נ ומרולוגיה קבלית, יעוץ אישי, ייעוץ אישי, ייעוץ זוגי, יעוץ זוגי, בחירת שם לתחנ וק, הרצאות, סדנ אות, קןרסים, מסיבת רווקות,

זוגיות – מאת × יר גוטליב, × ומרולג מחבר הספר ה× ומרולגיה הקבלית וכח האותיות
" על כן יעזב- איש את אביו ואת – אמו ודבק באשתו והיו לבשר אחד "
( בראשית פרק ב, פסוק כד)
× דמה כי אחת התהיות הבוערות והחשובות בחייו של כל אדם × וגעת לשאלת הזוגיות בחייו. כול× ו שואפים לזוגיות ההרמו× ית המושלמת כזו ה× צפית בסרטים, כול× ו חולמים על זוגיות אוטופית שבה הכל מושלם, הכל וורוד, הכל יפה. ואין זה מש× ה באם א× ח× ו × עדרי זוגיות או בתוכ זוגיות או שמא לאחר פרידה ולקראת זוגיות עתידית וחדשה.
מהו המ× יע החזק אשר גורם ל× ו ב× י האדם מכל המי× ים ובכל הגיליאים ( הבוגרים )ובכל קשת המצבים לשאוף ולרצות את הזוגיות האידיאלית והמושלמת והאם בכלל זוגיות כזו הי× ה ברת השגה.
ה× ומרולוגיה הקבלית רואה את הזוגיות כדבר מקודש וערכי וככזה היא מתיחסת ל× ושא בכובד ראש וביראה.
ה× ומרולוגיה הקבלית יוצרת חיץ בין א× שים לפ× י התהוות זוגיות בחייהם ואשר עליהם לבחור בבן זוג כזה או אחר לבין א× שים ה× ימצאים כבר בזוגיות וצריכים לממש אותה בצורה מושלמת ו× כו× ה.

 

"ארבעים יום קודם יצירת הולד יוצאת בת קול ואומרת: בת פלו× י לפלו× י..."

(סוטה ב. )

על פי הכתוב הרי וזיווג האדם × יקבע מראש ואין בידו לש× ותו ואם ככ הם פ× י הדברים למה ל× ו להתאמץ ? למה ל× ו להשקיע בזוגיות ? מה התוחלת בהשקעה כזו × וכח קביעת הזוגיות עוד בטרם בוא× ו לעולם?

וה× ה בזוהר הקדוש מופיע הכתוב הבא:

"אין מזווגים לאדם אלא לפי מעשיו"
דברים אלו עומדים לכאורה בסתירה מוחלטת לכתוב בסוטה כי ארבעים יום קודם יצירת הוולד... וכו'
פה בעצם מוסברת החלוקה של הזוגיות על פי תורת הסוד בין זיווג שלא התקיים לזיווג שכבר קיים.
מלכתחילה הרי וזיווגו של האדם × יקבע לו עוד לפ× י בואו לעולם, הכוו× ה היא שלכל × שמה צד × קבי וצד זיכרי ובבואם לעולם אמורים חלקי ה× שמה להתחבר להפוכ לאדם אחד כמו שכתוב בבראשית ה,ב .
זכר ו× קבה בראם ויברכ אתם. ויקרא את שמם אדם רק כאשר הזכר וה× קבה מתחברים והחיבור × כון × קראים הם "אדם".
ואולם, יש× ם מקרים בהם צד אחד של ה× שמה לא מגיע לדרגת רוח× יות הצד ה× שמתי הש× י. יש וחלקי ה× שמה לא ממשמים את יעודם באופן זהה ביקום הגשמי שהרי למרות "שהכל צפוי" מ× גד "הרשות × תו× ה" והבחירה היא בחירה חופשית. במצב כזה מזווגים לו לאדם על פי מעשיו, הצד שהתרומם ועלה מקבל חלק × שמה זהה לו ושווה לו במעשיו והצד שלא התרומם ולא התפתח מקבל את חלק ה× שמה שזהה לו וזאת הכוו× ה "אין מזווגים לאדם אלא לפי מעשיו".
על פי תורת ה× ומרולוגיה הקבלית, על קצה המזלג שכן מדובר בתורה וברזים מורכבים ומסועפים, בזיווג קיים בודקים את הזיווג על פי המעשים הקיימים ומשם א× ח× ו × ות× ים את הכלים להתמודד ולפתור בעיות או משברים ומלמדים איכ להעצים ולגרום לזוגיות לפרוח ולתעצם. בזיווג חדש × בדקת ההתאמה של שורש × שמת האדם והאם הזיווג הוא שורש ה× שמה או שהוא זיווג על פי הת× הגותו ומעשיו של האדם.
כיצד ואיכ × יבדקים הדברים ?
על פי תורת ה× ומרולגיה הקבלית האדם בוחר את בחירותיו על פי ארבע קריטריו× ים עיקריים המשפיעים על החלטות בחייו ואלו הם:
הראשון הוא תאריכ הלידה של האדם – תאריכ הלידה הוא תכו× ות האדם המולדות והוא אי× ו × יתן לשי× וי, התכו× ות ה× מצאות בתאריכ לידתו של האדם הם מיום לידתו ועד יום מותו. כמובן שיש גם תכו× ות × רכשות אותם האדם ירכוש בחייו כמו אי× טליג× ציה חברתית, בטחון עצמי וכו' ואולם התכו× ות המולדות הן לכל חייו.
הש× י המשפיע על בחירות האדם הוא השם של האדם, השם הוא ארגז כלים למימוש היכולת הטמו× ה בתאריכ לידתו של האדם ויש להקפיד הקפדה יתרה על התאמה הרמו× ית בין שם × יבחר לתאריכ לידה.
השלישי המשפיע על החלטות בחיי× ו הם הורי× ו, החי× וכ והדרכ אשר הם הטוו עבורי× ו ואשר בשלם א× ו בוחרים או לא בוחרים בדבר זה או אחר.
ולבסוף הרביעי – הסביבה. גם הסביבה בחיי× ו היא גורם המשפיע על אופן בחירות אשר א× ו בוחרים במצבים מסוימים.
על כן ההתאמה הראשו× ית בין ב× י זוג חדשים, התכו× ות המולדות של הגבר מול התכו× ות המולדות של האישה, ככ לדוגמא אם × יבחן זוג שהערכ המספרי ה× ומרולוגי של יום הלידה וחודש הלידה הוא 1,4 ( ילידת הראשון לאפריל ) אצל האישה והמשמעות של ערכ × ומרולוגי זה מקדד לאופי בעל דפוס הת× הגות קר, ביקורתי, עקשן, דעתן,ושיפוטי.
ומ× גד הערכ המספרי ה× ומרולוגי של יום הלידה וחודש הלידה הוא 2,6 ( יליד הש× י ליו× י ) אצל הגבר מקדד לאופי חם, רגיש, זקוק למגע, משפחתי
במקרה כגון זה × ראה על פ× יו חוסר התאמה בתכו× ות האופי המולדות של ב× י הזוג דבר אשר עלול להקשות עד מאוד על מערכת יחסים אופטימלית, חוסר התאמה יוביל קרוב לוודאי לריחוק ול× יתוק בין ב× י הזוג
כל צד לא יבין את הצד הש× י, כל צד יחשוב כי הוא הצודק וככ צריכ לחיות, ממש שיח חרשים ומלכתחילה הדבר גלוי על פי תכו× ות הלידה של ש× יהם.
הדבר הבא אותו בודקים בהתאמה הזוגית הוא הזמ× ים והעיתויים בחיי ב× י הזוג, ובמה דברים אמורים?
אם × × יח כי בגורלה של הבחורה כתוב שהיא צריכה ללדת בזמן מסוים או לעבור דירה בזמן אחר, להחליף מקצוע או כל דבר אחר, ואצל בן זוגה הדברים כתובים בזמ× ים אחרים, הרי ויכול להווצר מצב בו הבחורה תרצה להיכ× ס להריון והבחור שאצלו כתוב הריון רק בעוד ש× תיים לא יבין מה היא רוצה ולא ישתף פעולה דבר שיכול לגרום לבעיה בקשר. אם אצל הבחורה יש דרישה × שמתית לילד והגבר מעכב אותה הדבר יכול לגרום לבעיות של זוגיות ולגורל דרכים יצירתיות לתקן עיוותים של חוסר התאמה כאלה.
אלו הם ש× י הדברים העיקריים אשר × יבדקים בזוגיות חדשה. לעומת זאת, בזוגיות קיימת עת הזוגכ כבר ביחד א× ח× ו בודקים גם כן את ש× י הדברים ה× "ל אכ מסבירים לכל אחד מב× י הזוג את תכו× ותיו של האחר ואיכ להתמודד עם תכו× ות אלו. וחשוב לזכור ולהבין שאין ביכולתי× ו לש× ות את האחר אלא אכ ורק את עצמ× ו, וכאשר כל אחד מב× י הזוג מבין את תכו× ותיו של האחר קל ל× ו יותר לקבל ולעבוד עם תכו× ות אלו.
בע× יין העיתויים גם פה × יבדוק את ההתאמה של הזמ× ים ו× כוון את ב× י הזוג לעבודה × כו× ה לפי העיתוייםהכתובים בגורל האישה דווקא.
חשוב להבין כי בחתו× ה היהודית יש התחייבות של הגבר על כתב הכתובה לתת לאשתו מזון, בגדים, קורת גג, מי× יות, וילדים וברגע שהוא חתם והתחייב יש לחתימתו משמעות קארמתית אותה אין הוא יכול לבטל סתם ככ ולכן בחוסר התאמה של זמ× ים × כוון את הכל לזמ× ים הכתובים בגורל האישה.
ככלל, תורת הזוגיות על פי ה× ומרולוגיה הקבלית היא כמעיים המתגבר ובכתבות הבאות ארחיב על ככ ואתן × קודות × וספות חשובות לטובת בדיקת הזוגיות והעצמת הקשר עד למקום שבו × רגיש את עצמ× ו בחלום וורוד ממש בו × ככב א× ח× ו עצמי× ו × היה בסרט של חיי× ו א× ו.
 

אודות נ יר גוטליב

נ יר גוטליב – נ ומרולוג מחבר הספר " הנ ומרולוגיה הקבלית וכח האותיות " 052-5806566 www.nir-gotlib.co.il nir.gotlib@gmail.com

נ יר גוטליב

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר